Avon Alışverişi#18

Merhaba,

Önceki yazılarımı okuyanlar bilirler, eskiden Avon Temsilciliği yapıyordum. Ancak fondoten/pudra ve allık gibi ürünleri alerji yapmaya başlamıştı. Ben de sonuç olarak Avon'u bıraktım. 
Şirketteki arkadaşımın yaptığını görünce de dayanamadım ve bir kaç şey sipariş ettim.

Ortada görmüş olduğunuz far bazı. Sırf denemek ve yorumlamak için aldım. Yoksa elimde hala Essence ve hiç kullanmadığım The Balm'ın bazı var. Fiyatı da uygundu en azından deneyip size yorumlarım, sanırım yeni çıkarmış bunu Avon, emin olamadım :)

Fiyat: 10 TL

Avon'un cımbızlarının hastası olduğumu rahatlıkla söyleyebilirim. Bu 3.cüsü:) Zamanla sahip olduğu sertliği kaybediyor ve laçkalaşıyor. O yüzden hem çantamda dursun hem de elimdeki kısa süre sonra perte çıkacağı için almış oldu :)

Fiyat: 6.90 TL


Yıllarca temsilci olduğum halde elimde sadece Avon'un bir tane ojesi var o da favorim kırmızı. Dedim artık başka renklerini de denemeliyim. 2 ürün aldığınızda bu dotting tool hediyesi vardı o yüzden aldım sırf hem hızlı kuruyan seriden denemiş olmak hem de süsleme yapmak için.

Ojenin tanesi 6.20 TL


Sevgiyle kalın...

Share this:

,

CONVERSATION

8 yorum:

  1. Bence temsilciliği bırakmamalıydın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden? Ben arkadaştan indirimli alıyorum ondan diyorsan yani :))

      Sil
  2. far bazı yorumunu sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk olarak onu yorumlayacağım cuma günü. Kullanayım 3-4 gün ;)

      Sil
  3. bu abzdan bende aldım bakalım deneyeceğim daha..

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan tatlım. Bazı ilk gördüğümde krem far sandım ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yapısı değişik biraz evet, yoğun bir kıvamı var:))

      Sil