Ürün İncelemesi#4: MAC HANG-UP


Merhabalar,

Bugün yine diş randevum olduğu için henüz makyaj yapmadım, artık dişten sonra yapacağım :) Onu da FOTD şeklinde mutlaka paylaşacağım ama ondan önce size, yeni aldığım ve HMM#5'te de bulunan bu güzel bordo ruju tanıtmak istedim.
Geçen hafta Elca Kozmetik'ten almış olduğum bu ruj, yapısı bakımından çok yoğun. Dudağa sürdüğün an yayılıyor ve öylece kalıyor. Kalıcılığını, sürülüşünü ve duruşunu çok beğendim.
Mavi alttonlu bir ruj kendisi o nedenle biraz daha koyu duruyor. Gerçi kendi duruşu da koyu:)
Günlük makyajda ben koyu ruju sevdiğim için bana çok garip gelmedi, ancak günlük kullanımda koyu ruju sevmeyenlere tavsiye etmiyorum.


Benim ilk MAC rujum olduğu için ben hayli beğendim bunu. Diva'yı almak istiyordum ancak bu Diva aşkımı bir nebze köreltti. Bitince düşünebilirim ama ben çok memnunum rujumdan:)

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , ,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. rujun rengı gercekten cok ıyı:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş ama divayı tercih ederim bende var ve çok memnunum

    YanıtlaSil