Ürün İncelemesi#21: The Balm Allıkları

Merhabalar,

Bugün sizlere son Gratis Anneler Günü indirimiyle tamamlamış olduğum The Balm allıklarını paylaşacağım.

İlk aldığım allık Down Boy'dur. O kadar severek, beğenerek ve isteyerek almıştım ki, dün gibi aklımda:) 
Bu kadar beğenmişken gidip Frat Boy'u da aldım.

Down Boy tam olarak pembe iken Frat Boy şeftali tonlu bir allık. İkisi karıştırıp kullanıldığında ise çok tatlı bir renk oluyor** Eğer elinizde ikisi de varsa bence denemelisiniz:)


Daha sonra seriyi tamamlayayım dedim ve Cabana Boy'u aldım. Bu da daha çok kış aylarına gidecek, koyu gül kurusu renginde. Hafif sürümüyle bile ciddi renk veriyor:)

Her yerde bakmıştım bu Hot Mama'ya. Daha sonra Anneler Günü indirimi geldi ve sonunda kavuştum ilk ışıltılı The Balm allığıma:* Bu da ne kadar açıkta görünse rengi iyi renk veren cinsten, şeftali alttonulu bir açık gül kurusu diyebilirim :)

Bahama Mama, adından da anlaşılacağı gibi yazı, bronzluğu, deniz kenarını çağrıştıran bir allık :) Kontur işlemi içinde kullanılabilir ama ben bunu allık olarak kullandım son bir kaç gündür. Aslında amacım kontur yapmaktı benim :) Sonra baktım rengi bir harika dostum! Ama dikkaaat: Çok sürüldüğünde pasaklı sokak çocuklarına dönmeniz mümkün ;)

Ve aşkım sevgilim hayatım Mary Lou! Tam bir bebek kendisi! Aydınlatıcı, far hatta rujun üzerine sürüp gloss olarak bile kullanabilirsiniz bu güzelliği. Ben en çok gözümün iç tarafını ve elmacık kemiklerimi aydınlatmak için kullanıyorum. Aldığım ilk günden beri benimle. Yaz kıs her zaman kullanabilirsiniz bunu:)


Burada da swatchlarını görebilirsiniz. Ben hepsini severek ve beğenerek kullanıyorum.


Umarım yararlı olabilmişimdir.

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Hepsine bayılıyorum ama benim favori rengim down boy<3 bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. bende de mary lou, hot mama, cabana boy ve frat boy var, favorim hot mama mükemmel bir allık :)

    YanıtlaSil
  3. mary lou sanki aynısı olduğu iddia edilen balm jovi paletindeki aydınlatıcı-allıktan biraz daha beyaz alt tonlu, değil mi? bende de o paletteki frat boy gbi olan allık, o paletteki işte o mary lou sanılan , ve bahama mama var ki, ben de senin gibi allık olarak da kullanıyorum arada, çok doğal,bronz harika makyajlar oluyor:) diğerlerini de yavaş yavaş almak istiyorum, tabi indirimlerde kalanları yakalayabildikçe.. hele hot mamayı bulmak, ayrı bi iş...:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balm Jovi'deki aydınlatıcı ve allık için ben de Mary Lou ve Frat Boy olduklarını duymuştum. Karşılaştırma yapmadım ama bu yorumdan sonra aynı olup olmadıklarına bakacağım mutlaka:)

      Sil