Ürün İncelemesi#13: MAC RIRI WOO

Merhabalar,

Dün şurada bahsettiğim gibi MAC RIRI WOO sadece online satışta piyasaya sürüldü. Dün toplamda 32.000 adet satarak stokları etirmiş durumdalar.

Kargo inanılmaz hızlı geldi bana dün saat 20:00 civarı kargoya verilmiş, bugün ise 11:30 civarı elimde oldu rujum. Paketin ilk halini çekecektim ama artık nasıl heyecanlanmışsam sonradan aklıma geldi:)

Bu kutunun ilk hali diyebilirim, açtıktan sonra kapatmaya ve fotoğraf çekmeye çalıştım :)


Retro Matte olan bu rujun özel üretim olmasından ve RiRi imzası taşımasından dolayı çok önemliydi benim için. Çünkü Rihanna'yı ciddi anlamda dinleyen birisiydim:)


Normal MAC rujları şekilde dışı, baya ağır geldi elime. Elimdeki diğer rujlardan daha ağırmış gibi hissettim neden bilmiyorum :) Belki de heyecandan:)


Üzerinde RiRi imzası var her ne kadar yakalayamamış olsam bile aslında çok seksi bir görüntüsü var:) Ellenmiş olma ihtimali sıfır onu biliyorum anca üzerinde sanki üretim hatasından kaynaklanan çizikler var, çok önemli mi? HAYIR :)


Elime sürmeye kıyamadım resmen, normalde swatchlar biraz uzatılır bastırılır felan ama işte kıyamadım ki:)


Veee son olarak dudakta duruşu bu, tam çekememiş olsam bile en kısa zamanda bir FOTD'de, aslında her an dudağımda göreceğiniz için şimdilik bununla idare edelim:)






Ben memnun kaldım, sürüşü biraz zor aslında ve sert bir yapısı var, ancak dudakta duruşu mükemmel ötesi :) Dudağınıza direk yapışıyor ve kuru bir yapısı var bu rujun. Dolma yapmıyor ancak yer yer dudağınızın rengini görürseniz şaşırmayın:)

Kalıcılığı ile ilgili yorumumu en kısa zamanda yapacağımdan emin olabilirsiniz..

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Cok guzelmis bende edinmeliyim hemen bi tane :) Rengine bayildim! bende olsam kiyamazdi surmeye :))
    Surdukten bi sure sonra kuruluk yapiyomu dudakta?
    Ayy cok guzel gozukuyo rengi! Elinize saglik.


    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuruluk yapıyor :/ Altına Burts Bees lip balmını sürüp uyguladıktan sonra daha güzel durmaya başladı. Kuruluğu da geçti:) O yüzden mutlaka dudağı nemlendirmek lazım. Bence almalısın bir an önce :)

      Sil