Ürün İncelemesi#14: Clinique High Lengths Mascara

Merhabalar,

Bugün sizlere severek kullandığım ve bu haftanın da HMM#7'sinde bulunan Clinique'in rimelinden bahsetmek istiyorum.

Ambalajını pek beğenmedim. Beyaz renkli oluşu aslında asil duruyor ilk başta ancak makyaj çantasına girince rengi değişiyor. Üzeri siyah oluyor, silsen bile çıkmıyor. Belki de ben biraz pis kullanıyorumdur onu da bilemedim şimdi:/:)


Ben bunu şurada bahsetmiş olduğum set ile birlikte aldım. 2 ay oldu yaklaşık kullanmadım ancak son 3-4 gündür elim hep buna gider oldu. 


Fırçasının yapısına bayıldığımı söylemek isterim :) Fazla ürün almıyor bir kere ki bu benim için en önemli kriter. Maybelline Falsies kullandığımı biliyorsunuzdur, o mesela çok fazla ürün alıyor fırçaya. Bu ise tam kararında bir daldırmayla iki kirpiğe bile çok rahat sürebilirsiniz. Yapısı sıvı değil ve renk vermesi çok güzel.

Benim kirpiklerim daha önce de söylediğim gibi yaktığımdan dolayı irili ufaklı/ince uzun karışık. Sağ gözümün dış tarafında ki kirpikler neredeyse kıvırcık denecek şekilde. Sol gözümdeki kirpikler ise dümdüz çubuk makarna gibi :) Bu yüzden ben rimel konusunda hep sorun yaşamışımdır. Ya ürün fazlalığından göz kapağımı boyamışımdır ya da çok kıvrılıp kirpiklerim kıvırcık olmuştur. Bu ürün olan kirpiği olduğu gibi boyuyor ki ben en çok bunu sevdim:)


Biliyorsunuz ki Clinique'in alt kirpik rimeli bulunmakta. Ben de o ürünü yok ancak bu fırçasının inceliği ve eğimi sayesinde tam olarak alt kirpiklere oturuyor ve cildinizi boyamadan çok güzel kirpikleri uzatıyor ve tek tek ayırıyor. 


Ben beğendim açıkçası bu ürünü, fırça yapısı, kirpiklere verdiği yoğunluk ve hacim benim çok hoşuma gitti :)

Bittiğinde daha doğrusu elimde rimel kalmadığında mutlaka tekrar bunu alırım ama öncelik rimelleri kullanıp bitirmekte.

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Slmlar tam da rimel arayışındayken bu yazı çok iyi oldu:) fırçanın inceliğini sevdim denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de benim kadar memnun kalırsın :)

      Sil
  2. bende bu ürünü kullandım beğenmeyip bir kenar ATMIŞTIM. Sen öyle bir anlatmışsın ki tekrar kullanasım geldi şimdi aramaya gidiyorum. yarın sürücem:) sevgiler...

    YanıtlaSil