Morhipo: Bourjois Alışverişi#20

Merhabalar,

2 hafta önce Morhipo'da Bourjois vardı. Daha önce Kardelen Blog'un satışından concealerını alıp memnun kalmıştım (onunla ilgili yazı yakında!) ve başka ürünlerini de denemek istedim. Boyner/YKM tarzı yerleri sevmediğim için hem de daha uygun olduğunu düşündüğüm için(olmayabilir de) Morhipo'dan alayım dedim. 


Makyaj temizleme mendilleri, pamukları, suları gırla gittiği için denemek amaçlı aldım. Kokusu çok güzel ama, umarım temizlemesi de öyledir:)


Bourjois'in Healty Mix'ini denemek istiyordum başta, sonra dedim yaz geldi en iyisi kışa girerken alırım. Sonra baktım bu "10 saat uyumuş efekti" yazılı fondoteni var, hemen aldım. 30ML'lik normal boyutta, kokusu pek iç açıcı değil yalnız onu da söylemeden edemeyeceğim.


Kapatıcılığı çok yok bence ve elimde bile dolma yaptı çizgilere, bakalım yüzümde nasıl duracak.

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Bourjois'nin Bio Detox Organic Fondotenini kullanmistim ve cok memnun kaldim, bir yenisini denemek istersen tavsiye ederim cnm :)

    YanıtlaSil
  2. Boujois 'in Allıklarına bayılıyorum hayatımda ilk kez bu markanın allığını bitirdim :) mutlaka denemelisin :) Oldukça kalıcılar :) Bu arada benim en sevdiğim marka kendileri, lip gloss larına ayrı hayranlık duyuyorum :) Bende bloguma beklerim cnm :) http://sekerengi.blogspot.com/

    YanıtlaSil