Gratis Alışverişi#19

Merhabalar,

Bugünüm çok yoğun geçti, hafta sonu ama gram dinlenemedim :( Erkek arkadaşımla evimin kapıları boyadık, geçen haftadan beri uğraşıyorduk ve sonunda bitirdik:)

Onu otobüs durağına götürürken durur muyum ondan sonra Gratis'e gittim ve yine ihtiyacım olmayan şeyleri aldım :) 

Ecootools'un bu takımını bana Merve önermişti. Bende bir eyeliner fırçası arayışındaydım bunu alayımda topluca olsun artık dedim :)

Bu bıyık aplikatörünün işe yarayıp yaramadığını çok merak ediyordum alayım dedim ki, gerçekten çok fazla işe yarıyormuş. Bu zamana kadar neden almamışım hayretler içindeyim:)


Ve son olarak, biliyorum baya geç kaldım. Öyle gezerken Pastel'in allıklarını gördüm ve artık daha fazla dayanamadım ve aldım. Neden indirim zamanı almadığımı da bilmiyorum, hoşuma gidiyor böyle 2 katı para ödemek sanırım:/ Neyse zaten 9.75 TL idi en azından pembesi çok güzel o nedenle biraz rahatladım:)


Gerçekten bayıldım, tam yaz rengiymiş. Detaylı yorum kullanımdan sonra gelecek :)


Sevgiyle kalın...

**300 takipçi çekilişime 17 kişi kaldı ve ben geçen Perşembe günü ELCA'ya uğradım. Kazanan 3 kişi olacak onun da haberini vermekten mutluluk duyuyorum :)



Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

13 yorum:

  1. Bu allığa benimde gözüm devamlı takılıyor :( down boy a benzettiğimden almaya cesaret edemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir karşılaştırma postu hazırlayayım ben o zaman ilk fırsatta:*

      Sil
    2. Kesinlikle cok yararli olur :)

      Sil
    3. Tatlim bu arada ecotools watsons ta yuzde 20 deydi ben soylemedim mi sana soyledim diye hatirliyorum

      Sil
  2. ecotoolsun seti ne kadardı fiyatını merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 39.50 TL ama işte 1 ay kadar önce %20 indirimdeymiş. Ben yine kaçırdım:/

      Sil
    2. kaçan indirimin ardından "para var huzur var" diycez artık napalım :))
      güle güle kullan

      Sil
  3. güle güle kullan canım allıklar gerçekten başarılı bende balkabağı rengi var onuda tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım:) İkisini de denedim elimde, henüz turuncu allığa cesaret edemiyorum ama bu demek değil ki almayacağım :)))

      Sil
  4. pastelin bendede seftali olanı var keske pembeyi alsaydım dıyorum:)

    http://suvemakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. şu fırçalardan bir ben alamadım yaa..hayırlı olsun güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  6. bu setin allık pudra fırçası daha önce farklı kıllarla yapılıyordu sanki? ben baya önce almıştım, böyle parlak değil de beyazımsı sarı daha doğal kılları var gibiydi, farklı setler mi acaba...?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sette sadece allık fırçası var yalnız ben öncekileri bilmiyorum, belki de flaştan dolayı bu kadar parlak çıkmıştır ben de emin olamadım şimdi :/

      Sil