Hediye Etkinliği #2

Merhabalar,

Bundan öncekini Ceylan ile yapmış olduğumuz hediye etkinliğini bu sefer de güzel paylaşımlarda bulunduğumuz, Kozmetik Cicileri'nin tatlı mı tatlı sahibesi Merve ile yapıyoruz. Ben Merve için güzel olduğunu düşündüğüm bir kaç hediye hazırladım. Tabii burada olmayan ufak hediyeleri de var kendisinin :) 

Onun bana hazırladığı kutuyu görmek isterseniz eğer buraya tıklamanızı rica edeceğim :) 


Bu tip ufak güzel heyecanlar bence hayatı güzelleştiriyor. Kargo beklemek acaba içinde başka neler var diye heyecanlanmak çok güzel oluyor. Buna devam etmeyi isterim. :)

Sevgiyle kalın...

Share this:

, ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Evet ben şu an kutu bir an önce gelsin diye merakla bekliyorum :)Ayrıca güzel yorumların için çok ama çok teşekkür ederim :) Ki ben bu etkinliği yeni bloggerlar arasında büyütme taraftarıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merakla bekliyorum :) PTT kargonun taşeronu değişmiş, adrese teslim edemiyorlarmış bakalım neler olacak :)

      Sil
    2. ama bana bugün adrese teslim dediler :(

      Sil
  2. Far paleti çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil