Beni Tanıyın, mybk kimdir?

Merhabalar,

Bugün sizlerden bir isteğim var arkadaşlar..
Çoğu blogta, Youtube kanallarında gördüğüm bir şeyi ben de yapmak istediğimi farkettim. Ancak bu her yerde olan sorularla değil de, sizlerin merak ettiği sorular üzerinden olmasının daha uygun olacağını düşündüm. 

Bu posta yazacağınız, bana sormak istediğiniz, merak ettiklerinizi bir video şeklinde cevaplamaya karar verdim. Eğer benim hakkımda merak ettiğiniz bir şey varsa lütfen bu yazının altına yorum bırakın ya da bana makyajayenibaslayan@gmail.com 'dan mail gönderin.

Hem yeni sorular çıksın ortaya hem de bize özel olsun.

Dediğim gibi eğer merak ettiğiniz bir şeyler varsa bekliyorum sorularınızı.

Şimdilik hoşçakalın, sevgiyle kalın...

Share this:

CONVERSATION

4 yorum:

  1. soru değil de bir önerim olacak. bloğunuzda kullandığınız yazı karakteri bazı tarayıcılara uygun değil, karakterler bozuk çıkıyor. daha uygun bir yazı karakteri seçseniz bu sorunu çözebilirsiniz.
    diğer konu yorum yazarken güvenlik kodu koymanız. bana kalırsa buna gerek yok çünkü blog aleminde pek fazla spam yorum olayı olmaz. reklam yapacak kişi güvenlik kodunu yazar yine yorumunu yapar. kod olayı yorum yazma konusunda biraz caydırıcı oluyor.
    bana da beklerim.
    sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazı karakterinde sorun olduğunu bilmiyordum, düzenlerim.
      Ayrıca diğer konuya gelirsek eğer ben güvenlik doğrulaması koymadım yorumlara, bu konuyla ilgili bir bilgim yok. Araştırır olmamasını sağlarım.
      Teşekkür ediyorum..

      Sil
    2. kullanıcı şifreni girip şu sayfaya gel: http://www.blogger.com/home
      bloğunun adına tıkla. soldaki önizleme, kayıtlar, sayfalar, yorumlar diye giden butonlardan en sonuncusu olan ayarlar a tıkla. ayarlar altında açılan butonlardan yayınlar ve yorumlar a tıkla. burada 'kelime doğrulamasını göster' kısmından hayır'ı işaretleyerek düzenleyebilirsin. bu kısımda başka ayarlar da var. göz atabilirsin.

      ziyaretçilerini takip etmen için de google analytics i öneririm. https://www.google.com/settings/products?ref=home buradan analyticse tıklayıp analytics i aktif edebilirsin. analytics e ulaşmak için yine o linkteki analyticse tıklayabilirsin.

      yorumumu onaylamayabilirsin. sevgiler. :)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim, düzelttim. Önerin için de teşekkürler:)

      Sil