Ürün İncelemesi#5: Clinique Chubby Stick Plumped Up Pink

Merhabalar,

Bugün de sizlere yine Elca Kozmetik'ten almış olduğum bu lip balm'dan bahsedeceğim. Aldığım günden beri kullandımm bunu, ben lipglossçu değilim bildiğiniz üzere. Bunda biraz lipgloss durumu mevcut maalesef. Ve ıslak bir görüntü bırakıyor dudakta. Ben bu durumdan hiç hoşlanmıyorum:( Ancak çok merak ediyordum Clinique'in bu balmlarını. Sonunda uygun fiyatlı görünce de dayanamadım aldım. Kullanacağım tabii ki özellikle yaz akşamlarında dudağımda olacak ama bir kere daha anladım ki ben lipgloss sevmiyorum!

Dudakta ıslaklık, yapış yapış bir his bırakıyor. Bu sizi rahatsız etmiyorsa eğer, renk vermesi bakımından çok hoş. Dudakta güzel duruyor. Bir daha alır mıyım? Ben almam. Ama dediğim gibi sizin için bunlar önemli değilse, hemen koşun alın :) Ürünün fiyatı: 29TL


Sevgiyle kalın...

Share this:

, ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. KArgo parasıyla birlikte 40 mı yaptı canım bu?
    merak ediyorum cubbyleri hep ama çok pahalı diyordum nemlendirdiği yazıyordu üstünde zaten hoş gibi sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendim aldım bunu o yüzden direk 29 liraya almış oldum:)

      Sil
  2. elca tam olarak nerede ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maslak'ta Starbucks'in plazasinda. Sun plaza İTU duraginin orada sorsan gosterirler:)

      Sil