Kargom Geldi #1


Merhabalar,

Dün şurada belirttiğim gibi Merve ile birbirimize çok güzel şeyler göndermiştik. Kargom ışık hızıyla bugün elime geçti:)

Kargoyu annem aldığı için ve çok merak ettiği için açmış, o nedenle direk ürünlerin fotoğraflarını çektim.

İşte bu daa toplu görünümü :)


Ürünlere gelirsek eğer, hepsi birbirinden güzel, resmen bayıldım:)

Penti-Kilo yakıcı çorap : Benim bu üründen haberim bile yoktu, o kadar bayıldım ki hava birazcık serin olsun mutlaka deneyeceğim. Çok işime yarayacak!
Shelia Roberts - Bikini Mevsimi : İçine doğmuş sanki Merve'nin benim kitap hastası olduğum! Elimdeki kitabı bırakıp hemen başlıyorum bugün itibarıyle hemen de yorumlarım bitirince:)
Viva by Fergie - Vücut Losyonu: Ben daha önce Fergie-Outspoken kullandım uzunca süre, yenisini denemek istiyordum ki bir de ne göreyim vücut losyonu! Kokusuna bayıldım!
Garnier - Makyaj Temizleme Sütü: Daha önce Diadermine, Loreal, Flormar kullanmıştım hiç Garnier denememiştim tam oldu benim için! Gelince hemen bununla çıkardım makyajımı ve yüzümü gram kurutmadı. Baş ucu ürünüm olacak kesinlikle:)
Oriflame-Yüz Bakım Kremi: Daha önce Oriflame'da denememiştim :) Kokusu ve dokusu süpermiş, o da artık baş ucumda:)!
Deborah - Vanilla Fondoten: Elimde sadece Loreal'in fondoteni vardı kullandığım, nasıl olduysa Merve bunu da tam uydurmuş bana ve resmen benim rengimi göndermiş! Elimde denedim, yarın mutlaka bunu kullanacağım:)
Ojeler: İkisininde rengine bayıldım, tırnaklarım bitik durumdalar mutlaka sürdüğümde paylaşacağım.
Emily - Mavi Kalem: Daha önce siyahtan başka renge cesaret edemeyen bana bir işaret yollamış olmalı Merve, tabularımı yıkmamı söylemiş :) En kısa zamanda kullanacağım!
4 Adet Takı: Uzun zinciri mi anlatayım, kalp şeklinde kolyemi mi yoksa broşumu mu yoksa kolye ucumu mu?? Hepsini gerçekten ama gerçekten çok beğendim. Annem broşa el koymaya çalıştı ama vermedim!!
Lux Pamuk-Ben Lux markasının pamuklarını çok beğeniyordum ancak hiç bir yerde bulamıyordum ya İpek ya da Benri. Merve yine bilmiş resmen!
Nivea Sabun: Benim kırmızı meyve'ye ve kokusuna alerjim var. O nedenle kusura bakma Merve'cim bunu anneme vermek zorunda kaldım. Zaten çok kıskandı her şeyi, sevinsin dedim. Umarım sorun olmaz?


Kısacası her şeye, hepsine bayıldım. Gün geçtikçe kullandıkça yorumlayacağımdan emin olabilirsiniz. 

Kutumu boşaltırken oğlum da çok heveslendi ve içine yattı :) Onu da sizinle paylaşmak istedim:)


Merve'cim bir kere daha çok teşekkür ederim. Ellerine yüreğine sağlık!

Okuduğunuz için teşekkürler,

Sevgiyle kalın...

Share this:

,

CONVERSATION

7 yorum:

  1. Senin oğluşunu yerim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da seni yiyebilir ablası, kedi değil aslan yavrusu diyorlar:)

      Sil
  2. Cidden o kadar bilmişmiyim ya :) bende kargomdan çıkan herşeye bayıldım :) ve gördüğüm zaman çok mutlu oldum :) bende bir an öönce yazısını hazırlayacağım çokkk teşekkür ederim güzel yorumların için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayaa bayaa bayaaa tutturmuşsun, konuşmuş olsak bu kadar olmazdı:)

      Sil
  3. allahımm yerım ben bu ogluşuu...eşek spası hemen de kapmış yerini..

    YanıtlaSil
  4. süper rengarenk kutu olmuş güle güle kullan :)
    zerrun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. bizimm oğlanlarda böyle 2 tane var bizde kutu görmesinler direk içine dalıyorlar ortada bir poşet bırakma direk içine girip yatıyor :D

    YanıtlaSil