NOTD#3

Merhabalar,

Bugun Elca Kozmetikten aldigim setin icinden cikan bu guzel bordo ojeyi hazir surmusken sizinle de paylasmak istedim.

MAC - Cream Vintage Vami

Tek kat surme taraftariyim ben ojeyi. 2.kati cok nadiren surerim. Bu oje de tirnakta ilk katta guzel durdugunu dusundugum icin 2.kata gerek duymadim. Tirnagi gostermiyor ve surumu de cok rahat. Kuruma suresi normal bir oje gibi yani 3-4 dakika. Ancak bana yatak/yastik izi olusabilirmis gibi geldigi icin dikkatli davranacagim.

Belki eski yazilarimi okuyanlar bilir, manikur konusunda sorun yasiyorum. Tirnak etlerimde sorun var, onu duzeltmeye calisiyoruz. Bu nedenle mazur gorun kutikullerimi.

İste bir kac tane de fotograf...

Sevgiyle kalin...




Share this:

,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Sally Hansen Instant Cuticle Remover katikül giderici var yakında yazısını yazacağım mutlaka denemelisin. ürünü sürdükten sonra sadece etleri itip elini yıkıyorsun ve sonuç süper. uğraşmaya değmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka deneyeceğim, tavsiye için teşekkür ederim :**

      Sil
  2. aklım nerde bilmiyorum ikidir yanlış yazıyorum :)) kütikül yahu

    YanıtlaSil