Ürün incelemesi#10: MAC Rujlarım



Merhabalar,

Bugün sizlere elimde bulunan MAC rujlarımı tanıtacağım. Daha önce Hang Up'ı şurada anlatmış ve dudağımdaki duruşunu da göstermiştim. Ancak topluca bir postu hak ettiklerini düşündüğümden bir kez de buradan yer vermek istedim kendilerine:)


Elimde 3 adet MAC ruju bulunmakta. Ve 3ünüde Elca Kozmetik'ten aldım. 2 tanesi (Lickable-Hang Up) bir setin içinden çıktılar, ancak diğeri (Soft Sable)ni kendim aldım. Biraz cesaret işi bu ruju sürmek ama sanırım MAC zaaflığım tuttu. Size büyük bir itirafta bulundum şu an bilmem farkında mısınız?:)


Hang Up'ı günlük hayatımda çok rahat kullabiliyorum ama gelin görün ki Lickable ve Soft Sable cesaret isteyen renkler...

Soft Sable, ilk katında hafif bir renk değişimi yaratıyor ancak çok sürüldüğünde gri/mor karışımı bir renk veriyor dudağa. Ne ile kombinlenir ne zaman kullanılır hiç bir fikrim yok açıkçası:/

Lickable ise tam bir neon kraliçesi! Neon pembe "ben buradayııım!" diye bağırıyor resmen. Ancak tek katta çok neon bir havası olmadığı için altına da kalem uygulanmadığında "yumuşak" pembe edası veriyor ki bu günlük hayat için çook ideal.


İşim gereği Elca Kozmetik çevresine çok gidip geldim ancak bu haftadan itibaren bu kadar sık hatta hiç gidemeyeceğimi düşünmeye başladım. Bu cüzdanım için süper ama benim için çok iç karartıcı bir durum ne yazık ki!

Hani belki yıllık iznim olurda falanda filan da derken sizleri daha fazla sıkmayayım ve....

Sevgiyle kalın...

diyeyim...

Share this:

, , ,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Soft sable nin rengi çok değişikmiş :) Çok farklı ve güzel görünüyor, özel günlerde kullanmak için mükemmel! :)

    YanıtlaSil
  2. Soft Sable'ı kırmızı, pembe, kahve gibi rujlarla karıştırarak gece makyajlarında kullanabilirsin bence. İçinde altın ışıltı olan tonla ruj var mesela. ELCA'da gördüğümde bu ne işe yarar ki diyip almadım gerçi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ben de hemen atlamıştım ne için kullanacağımı düşünmeden:)

      Sil