Rejimdeyim, Kilo Kontrolü

Merhabalar,


Daha once bahsettigim gibi Carsamba'dan beri rejim yapiyorum. Daha once de denemis oldugun bir yontemi uyguluyorum. Sabah ve aksam yemeklerinde 3-4 kasik Nesfit ve yagsiz sut yiyorum. Oglen yemeklerinde ise her besin cinsinden olmasina dikkat ederek (protein/sebze/sut urunu/tahil) yiyorum. 5. Gunun sonunda 64.6 gr'a gelerek toplamda 2.4gr vermis oldum:) Bu da bende asiri istek olusturdu :) Artik birakmam 15 gun sonunda 1 hafta ara verip tekrar 15 gun Nesfit'e baslarim. 

Mutlulugumu sizinle paylasmak istedim:)

Sevgiyle kalin...

Share this:

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Umarım istediğin kiloya ulaşırsın :)

    YanıtlaSil
  2. tebrikler canım, süper vermişsin, başlarda hızlı verirsin ödemi de attığın için, sonra azalır ama drekt yağdan verilir, o yüzden yarım yarım bile versen, hiç azmin kırılmasın, devam et.. :) ben de bir aydır diyetteym beşinci kilomu verdim, bu sürecin nasıl gittiğini ara ara yaz istersen,kilo durumlarını da, bizleri de özendir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıraktıktan sonra şu an yani 2 ay sonunda 1 kilo aldım Pazartesi yeniden başlayacağım ve mutlaka yazacağım :)

      Sil