HMM#5 Açıklamaları

Merhabalar,

Bu haftaki HMM açıklamaları biraz geç oldu, dün her bakımdan çok yoğun bir gün geçirim. O yüzden gecikmeli olarak şimdi başlayalım bakalım HMM#5'in açıklamalarına..


Rimmel London - BB Cream : Bitmedi!

The Balm - Balm Jovi Paleti : İçindeki tüm renkleri her gün kullanabilirsiniz. Az veya çok sürerek doğal bir görünüm yada koyu bir makyaj yapabilirsiniz. İçindeki aydınlatıcısı ile her gün rahatlıkla kullanabilirim :) Renk vermesi ve kalıcılığı bazla artırılabilir o nedenle mutlaka her kadında olması gereken nadide ürünler arasına girdi benim için :)

Maybelline - Dream Lumi Concealer : Ben bu ürünü kapatıcı diye almıştım hiç bakmadan! Meğersem aydınlatıcıymış! Koyu rengini aldığım için aslında hem kapattı hem de aydınlattı! Haftasonu kapatıcı üzerine uyguladığımdaysa mükemmel bir sonuç aldım! Bittiğinde Loreal'i denedikten sonra yine Maybelline'e dönebilirim!

Maybelline - Eyeliner : Sürümü, kalıcılığı ve rengi bir harika! Herkeste mutlaka bir rengi olmalı diye düşünüyorum! Denemeyen varsa mutlaka denemeli!

Loreal Lumi Magic - Base : Havaların sıcak gitmesinden dolayı bb cream ve baz kullanmadım bu hafta. 1 kere kullandım aslında ama 1 kere kullanmayla yorum yapamayağım. Bir daha ki haftaya umarım kullanmış olurum havalar biraz serinlerde!

MAC - Powder To The People Allık : Hafta içinde şurada anlattığım gibi, ben bu allığa bayıldım! Hafif renk vermesi ve içerisinde ki renkler sayesinde geçişlerinin mükemmelliği benim çok hoşuma gitti. Eski bir kolleksiyon bu ürün ancak eğer Elca'ya giderseniz varsa eğer, bir bakın derim.

MAC - Hang Up : Tüm MAC rujlarımı burada ve Hang-Up'ı ise şurada anlatmıştım. Çok beğendiğim bir ruj.

Clinique - Chubby Stick Pink : Bu ürünü de dayanamayıp şurada anlatmıştım. Bildiğiniz gibi ben lipgloss insanı değilim ama çok merak ettiğim için almıştım bunu, aldığıma da değdiğini düşünüyorum:)

Sevgiyle kalın...





Share this:

, ,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. güle güle kullan canım Loreal Lumi serisini çok merak ettim indirime girerse alıcam bidahakine *.*
    benim bloğumada bakmak istersen beklerim :)
    http://mel-makyajkutusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. evet allıklardan elcada var hala ve maybelline eyelinerin pembe ışıltılı siyahınıda tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bilgilendirme için:) Anneler günü indiriminden aldım pembeli eyeliner'ı :)

      Sil