HMM#4 Açıklamaları

Merhabalar,

Haftanın Makyaj Malzemeleri 4'e buradan ulaşabilirsiniz. 
Şimdi gelelim açıklamalarına ve yapmak zorunda olduğum değişikliklere...


Urban Decay - Naked Basics: Neden bilmiyorum ama bu sefer biraz tozuttu :( Ama bu UD'ye olan aşkımı etkiledi mi? Tabii ki hayır! Severek, aşk yaşayarak kullanıyorum. 

Sleek - Bad Girl: Hiç kullanmadım bu hafta, UD'ye öyle bir kaptırdım ki kendimi, aynasını kullanmaktan başka elimi sürmedim:(

Flormar - Göz Bazı: Essence'ı mumla arayacağım hiç aklıma gelmezdi! İlk zamanlarda ben bunu concealer olarak kullanıyordum. Şimdi eye primer ve highlighter olarak kullandım ama ikisinde de işe yaramadı. Bir daha kullanır mıyım? HAYIR!

Clinique - Göz Kalemi: Siyah göz kalemi aslında ama içerisinde gri parıltılar bulunduruyor. Gözde kalıcılığı, sürümü mükemmel ötesi. Eğer güzel bir göz kalemi arıyorsanız, kesinlikle öneriyorum.

Maybelline - the Falsies: Bu rimele gerçekten vuruldum. Tek seferde bile kirpikleri çok güzel açıyor. Kesinlikle yapıştırma söz konusu değil. Fırçasının eğimli yapısı sayesinde alt kirpiklere uygulanması da gayet kolay. Bir süre bu benim favorim olacak, belli oldu :)

(Rimmel London - Glam Eyes Eyeliner) Maybelline Gel Eyeliner: Rimmel'in eyelinerı gözlerimi ilk sürüşünde çok fazla yakıyordu. 2.denememde de aynı şeyi yaşadım, bir süre yakıyor sonra geçiyordu. Ama böyle devam etmem mümkün değildi, bende merak ettiğim Maybelline'ın eyelinerını aldım. Ürün incelemesine buradan ulaşabilirsiniz. İlk gün bir şey anlamadım. Kedi gözü yaptım durmadan tazeledim felan ama sonraki günler sabah sürdüm akşam hala duruyordu.Kalıcılığına 10 puan. Ancak zamanla rengi biraz soluyor. Simsiyah istiyorsanız 4-5 saatte bir tazelemelisiniz. Tam rengini vermiyor kömür karası yapmıyor. Belki de ben kömür karası sevdiğim için bana biraz renksiz gelmişte olabilir. Bitince alır mıyım? Kesinlikle!

Rimmel London - Kate Moss #101 (#105) Clinique Chubby Stick: #101 çok iddialı bir renk, iş yerinde pek kullanamadım bu nedenle. Anca yaz akşamları kullanılabilecek bir renk bana göre. #105'i ise nasıl becerdiysem kırmışım, açmamla ruj yeri boyladı. Bir daha alır mıyım? Almam. Başka renk denerim. Perşembe günü ise Elca'dan Clinique Chubby Stick aldım. Rengi pembe ama bence çok güzel duruyor dudakta. Tavsiye ederim :)

Diğer malzemeler için HMM3, HMM2 ve HMM1'e bakabilirsiniz.:)

Sevgiyle kalın...

Share this:

,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder