Haftanın Makyaj Malzemeleri #4


Merhabalar,

Bu hafta kullanacağım makyaj ürünlerimi paylaşacağım sizlere amaç hem ürünlerin hepsini kullanmış olmak, hem de bugün yanıma ne alsam/ne kullansam derdini ortadan kaldırmak. Buyrun bakalım neler kullanacakmışım bu hafta.


Sizlere tanıtabilmek adına bu hafta kullandığım ürünleri bir kenara bırakıp yeni ürünlerimi deneyeceğim. Artık bitsin de kurtulayım dediğim ürünleri ise çıkarmadım haftanın makyaj malzemelerinden çünkü cidden çok sıkıldım onlardan. Hemen atarsam, yedek yok diyip gidip hemen yenilerini alacağım. Kendimi biliyorum yani şu ayın son günlerinde biraz durmam lazım :(

Şimdi gelelim bu hafta kullanacağım ürünlere;

Urban Decay - Naked Basics
Sleek - Bad Girl
The Balm - Frat Boy
Loreal - True Match Pudra
Rimmel London - BB Cream
Essence - My Base
Flormar - Göz Bazı
Essence - Concealer
Clinique - Göz Kalemi
Maybelline - the Falsies
Rimmel London - Glam Eyes Eyeliner
Rimmel London - Kate Moss #101 #105
Essence-The Balm-Ecotools Fırçalar

Sevgiyle kalın...

Share this:

,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. merhaba
    flormar göz bazı dikkatimi çekti. nasıl bir ürün? far sürmeden de göz kapağını doğal bir şekilde gösteriyor mu? böyle bir ürün arıyorum da kapatıcı değil de daha hafif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eye Primer/Highlighter şeklinde geçiyor. Rengi biraz pembe alttonlu, bende ki rengi 02. İlk başlarda göz altıma da sürdüğüm için (o sıralar yeni başlamıştım:D) hiç memnun değildim. Bugün far bazı olarak kullandım sadece, şu ana kadar iyi davrandı. Bir kaç gün daha doğru olarak kullanayım tekrar yorum yazarım ;)

      Hafif bir renk veriyor göz kapağına, tek başına bir eyeliner veya göz kalemiyle de bence kullanılabilinir:)

      Sil
  2. teşekkür ederim denemek lazım bi :)

    YanıtlaSil