Physicians Formula Ürünleri Hakkında

Merhabalar,

Gözümdeki arpacık nedeniyle bir kaç gündür makyaj yapamıyordum. Ama bugün dayanamadım! 

Bugün ki makyajımda Physicians Formula'dan almış olduğum ürünleri kullandım, ürünlere buradan ulaşabilirsiniz..

Gelelim ürünler hakkındaki görüşlerime;

Kabuki fırçanın yumuşaklığına bayıldım! Fondoten, budra ve bronzer uygulamada birebir!

Göz altı morluk gidericisi, biraz gözlerimin etrafında beyazlık bıraktı. Çok göze batmıyor belki ama biraz tonu bana bile açık kaçtı ki ben bembeyaz bir insanım!

Casual far paleti ise gerçekten ama gerçekten çok kalıcı! Saatlerce ne aktı ne de uçtu resmen bayıldım!

Ancak pudra için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Ya bana uymadı ya da ben yakıştıramadım kendime:( Gereksiz bir ürün benim açımdan. Ancak yine de hepsini kullanmaya devam edeceğim!!

Sevgiler...

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder