Gratis Alisverisi #15

Merhabalar,

Anneler gününe kadar bir şey almayacağım demiştim ancak gelen haberlere göre Gratis ve Watsons'da indirim yokmuş. Belki o güne özel anlık indirim olabilir ancak şimdiden söylenene göre yok:/ 

Ben de Maybelline'in bu serisinin rimellerini merak ediyordum ve hazır rimellerde indirim varken alayım dedim. Aşağıda da kirpiklerimdeki duruşunu görebilirsiniz:)

Ecotools'un bu concealer fırçasını Görkem sayesinde duydum, o kadar güzel şeyler yazmış ki alıp denemeseydim gözüm açık giderdi. Henüz kullanmadım ama yumuşalığına bayıldım.



İki kirpiğim arasında fark var benim:( 
Birini ocaktan sigara yakmaya çalışırken yaktımdı hafiften:( 

Sevgiyle kalın...


Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. o ecotools fırçadan bir ben bulamadım!

    o rimelden de almıstım ama kokusu garipti, korkuttu beni. kullanmıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de alınca kokladım kokusu garip gelmedi, Rimmel Glam Eyes'ı kokla bir de:)

      Sil