Makyaj Dolabım Bölüm9: Avon


Merhabalar,


Makyaj dolabım adlı yazı dizime devam ediyorumm :) 
Her gün 10:30'da bir yazıyla karşınızda olacağım :)


Yazı dizimize bugün de Avon ile devam ediyorum :)

Hadi başlayalımm.


Geçen seneye kadar Avon temsilciliği yapıyordum. Geliş fiyatından çevremdekilere satıyordum ancak esas amacım kendi kullanacağım malzemeleri dışarıdan değil de kendim daha uyguna alayım dedim ve temsilci oldum. Uzun zamanlar sadece Avon ürünleri kullandım diyebilirim. Yani üniversitenin tamamı boyunca. Sonra geçen yaz yüzüm yanmaya, kızarmaya felan başladı birden bire. Ben de kesin bunun yüzünden dedim ve elimdeki tüm yüz malzemelerini attım. Stokları da hediye ettim millete. Kullanılmamış hala elimde ürünler var ancak açıkçası onları blog satışına koymayı düşünmüyorum. Çekilişlerim de hediye olarak eklemeyi daha uygun buldum.

Elimde kala kala şu 6 ürün kaldı. Bütün üniversite hayatımı şu 4'lü paletle geçirdim. Kep töreni makyajımı bile bununla yaptım. Bu yüzden atmaya kıyamıyorum.

2'li nude farı da çok az kullandım aslında, belki denerim onu da bir ara..

Krem farı hiç kullanmadım, krem fara yeni alışıyorum bunu da deneyeceğim bir makyajımda.

Allık fırçasını ise Essence fırçama kadar hem kontur hem de allık için kullanıyordum, hala bazen kullanıyorum.

Shock göz kalemi ise hem güzel hem de kötü. Yumuşak yapısı olduğu için eriyor ve sürümü kalemden olmuyor. Açarken sorun yaşıyorsun felan ama kalıcılığı, canlılığı parlaklığı süper. Gerçi çıkarırken yağ bazlı bir temizleme ürünü kullanılması gerekiyor.

Diğeri ise kahverengi kaş kalemi. Hiç kullanmadım, belki denerim bilemedim :)

Umarım yararlı olmuşumdur.

Önceki bölümler;




Sevgiyle kalın...






Share this:

, , ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Ben senin bu makyaj dolabı yazı dizini çok sevdim,çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin beni:)

      Sil
  2. o ikili nude farlar da bende sanki artık,teşekkürler^^

    YanıtlaSil