Ürün İncelemesi#2 : Deborah BB Cream

Merhabalar,

Geçtiğimiz hafta içinde Deborah'ın standına bakarken bu BB Cream'ini gördüm. Aslında Rimmel London kullanıyorum bildiğiniz gibi ama ondan hiç memnun değilim, azaldı baya bitecek sanırım sonunda. Bu nedenle BB Cream arayışı içersindeydim. Aslında Diadermine'ın BB Cream'iyle başlamıştım bu BB furyasına, ona annem el koyunca hem Diadermine hem de Rimmel London'ın BB Cream'ini almıştım. Şu anda Diadermine yedek durumda ama nedense artık elim ona gitmiyor. 2si de annemin olmuş oldu bu durumda. 


Farklı bir marka denemek istiyordum. Derken Deborah'ın DermoLab standını gördüm dediğim gibi. Kadın da baya ilgili davranınca alayım deneyeyim ne çıkar diye düşündüm. 30TL civarındaki bu BB Cream 30ml, yani normal bir BB Cream boyutunda. Rengi de 03 Sand.


Elimde küçüklüğümden kalma yanık izi mevcut aşağıda görüyorsunuz. Onun üzerine uygulayıp kapatıcılığını denedim sizin için.


Parlak, ışıltılı ve kapatıcılık özelliğine sahip.


Ben el üzerinde uygulamasından memnun kaldım. Alırken yüzümde de denedim bu sefer riske atmadım. Rimmel London bitsin hemen bunun hakkında yazımla sizlere kesin düşüncelerimi yazacağım.

Sevgiyle kalın...

Share this:

, ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Güzel bir BB krem istiyorsan Missha BB krem öneririm. Kapatıcılığı çok iyi, spf 42 var, hem uva hem de uvb koruması da cabası :)

    YanıtlaSil
  2. Urun bitmeden almamaya calisiyorum ama kesinlikle deneyecegim. Tesekkur ederim oneri icin;)

    YanıtlaSil
  3. çok merak ettim canım,bununla bir makyaj yapar mısın? :)

    YanıtlaSil