Mezuniyetler Yaklaşıyor

Merhabalar,

Geçen sene bu zamanlar üniversite mezuniyetimden dolyı bir telaş içerisindeydim. Kıyafet, saç-baş, ayakkabı kısaca her şeyi olay olmuştu. Daha dün gibi aklımda, ne ara 4 yılı bitirdim, işe başladım da üzerinden 1 sene bile geçti... Rüya gibi şu anda gerçekten...

Siz de rüya gibi bir gece yaşayın, çok eğlenin/hoplayın-zıplayın/ eğlencenin gençliğin dibine vurun.

Sitelerde gezerken 1-2 ürün dikkatimi çekti, keşke ben geçen sene bu elbiseyi bulabilseydim:/ İnanın 1 sn düşünmez alırdım!


Elbiseye ulaşmak için tık tık

Buna bir de ayakkabı seçtim;


Ayakkabı için tıktık .

Buna uygun saç/makyaj kombini de yapmak lazım onu da bilhare yaparım vaktim olduğunda.

Umarım hoşunuza gitmiş, aklınızda fikir oluşturabilmişimdir. 

Sevgiyle kalın...


Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder