Makyaj Dolabım Bölüm3: Essence


Merhabalar,

Bugün de sizlere diğer ürünlerimden bahsedeceğim. 



Bu bölümü Essence'e ayırdım. 

Hadi başlayalım :)


Şu anda bitirmek için makyaj bazını kullanıyorum ancak hiç beğenmedim yüzüme uymadı ve makyajın kalıcılığını uzattığını da sanmıyorum:/

Concealer'ını ise beğenerek aldım ancak göz altımda değil de elimde denediğim için rengi açık geldi. Ancak kullanmaya devam ediyorum. Amaç bitirmek!

Göz bazı ise bence işe yarıyor. Hem hafif renk veriyor hem de The Balm'ın farlarının kalıcılığını artırdığını düşünüyorum.

İkili concealerını henüz açmadım kullandığım bitsin diye bekliyorum. Belki de bir çekilişte yeni sahibini bulur he ne dersiniz?:)

Krem allığıı bir kere denedim hiç renk vermedi sanırım az sürdüm:/ Tekrar bir şans vereceğim kendisine.

Jel eyelinerini ise bir kere denedim, far olarak kullanmaya karar verdim!

Super Matte'yi niye aldım bilmiyorum, benim cildim çok kuru!

Göz kalemini henüz kullanmadım.

Fırçalarını ise göz için olanlarını The Balm'a kadar kullanıyordum ancak şimdi beklemedeler. Pudra ve allık fırçası ise makyaj çantamdan çıkmıyorlar.

Umarım faydalı olmuşumdur.

Diğer bölümler için;




Sevgiyle kalın...

Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. O pudrayı bende çok merak ediyorm nasıl birşey o beyaz beyaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz mat pudra, transparan hem makyajın üzerine hem de altına sürebiliyorsun ama yüzü baya kurutuyor. Kuruysa cildin tavsiye etmiyorum.

      Sil