FOTD #7

Merhabalar,

Bugün yine bir FOTD ile karşınızdayım. Sıkılmış olabilirsiniz ama yaptığım makyajı beğendim bu sefer. Kendime hayret etmedim değil :)

Ayrıca ilk blog satışımı da bugün gerçekleştirdim. Güveninizi kazandığım için ne kadar mutluyum bilemezsiniz. Havalara uçmama az kaldı. Cidden bana güvenenlere sonsuz teşekkür ediyorum.

Umarım uzun zamanlar birlikteliğimiz devam eder:)

Şimdi gelelim makyaja;

The Balm Nude Tude paletinden tüm gözüme "Snobby" uyguladım. Aralara "Seductive" en dışa ise "Sophisticated" uyguladım. Kaşlarımı, her zaman ki gibi "Sultry" ile doldurdum.




Sevgiyle kalın...

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Doğal günlük makyaj olmuş ben de genelde sade olmaya çalışıyorum, ama keske karsıdan foto olsaydı da daha iyi görseydik mesela gözleri;)

    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirkette kendimce çektiğim için en iyisi buydu :) Teşekkür ederim :)

      Sil