Makyaj Dolabım Bölüm4: Urban Decay


Merhabalar,

Bugünden itibaren yeni bir yazı dizisine başlıyorum, yazı dizisi dedim ama 6-7 günlük bir süreçte sizlere makyaj dolabımda bulunan ürünleri markasına göre ayırıp tanıtacağım.



4. bölüm Urban Decay'in. 

Hadi başlayalım :)


Naked Basics! Bunu anlatmak için çok kelimem var. Naif, ipeksi, yumuşak, kalıcı, pigmentli... Kısacası müthiş. Neyini anlatayım başka bilmiyorum ki...

Diğer ürün ise bronz pigment. Gg'den aldım ama sanırım bayat, hiiç beğenmedim!

Diğer bölümler için;




Sevgiyle kalın...


Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Yaa yuh diyorm aşık olduğum tüm paletleri almışsın bu palete bütçem yetse alıcam da buna bütçem yetmiyor the balm ı indirimde bulmak da imkansız :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın ben de bekledim de aldım zaten Urban Decay'ı. Öyle hemen alınamıyor:( The Balm genelde indirimde oluyor. Yeni Gratis açıldı yakınıma açılışa özel %30-%40 indirim vardı..

      Sil