Makyaj Dolabım Bölüm7: Loreal


Merhabalar,


Makyaj dolabım adlı yazı dizime devam ediyorumm :) 
Her gün 10:30'da bir yazıyla karşınızda olacağım :)




Yazı dizimize bugün de Loreal ile devam ediyorum :)

Hadi başlayalımm.




True Match fondoten; hayatımda kullandığım en güzel fondoten olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Yapısı, yüzümde duruşu, kapatıcılığı mükemmel ötesi...

True Match pudrası için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Çok fazla tozutuyor ve yüzümde topaklanıyor. Bu durumu hiç sevmiyorum ancak ziyan olmasına gönlüm el vermiyor. Kullanacağım mecburen!

Lumi yüz bazını henüz açmadım bile, şu salak Essence'in My Base yüz bazı bir an önce bitsinde açayım diye bekliyorum ama ne bereketli ürünmüş 1 aydır kullanıyorum taş gibi duruyor hala.

2 ader ruju var elimde. Biri lipglossumsu hiç beğenmiyorum. Kullanmıyorum bile dudaklarımda birikme yapıyor. Detaylı yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
Diğer ruj ise, True Match pudrasını aldığımda yanında hediye verildi. Color Riche serisi 236 numara. Kokusu, yumuşaklığı duruşu çok güzel ancak nude bir ton ve adından anlayacağınız gibi parlak yapılı. Ben "mat" insanı olduğum için evde kendimi tatmin etmek için arada sürüyorum ancak parlaklık sevenlere kesinlikle tavsiyemdir!

Umarım hoşunuza gitmiştir.

Önceki bölümler;




Sevgiyle kalın...

Share this:

, , ,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Bu yazı serisini çok begendim ve çok faydalı buldum.
    Ben de Loreal visible lift fondoten kullanıyorum, yaşıma uygun değil sanırım kırışık önleyici falan diyo ama zaten çok kullanıyorum fondoten..

    YanıtlaSil