Doctorson&Co: Fön Suyu

Merhabalar,

Bugün sizlere geçen ay Doctorson&Co'dan 3 al 2 öde olduğu için aldığım aşağıdaki fön suyundan bahsedeceğim.



Benim saç tipim aşırı kuru cinsten. Ben en kirli zamanında bile saçımın yağlandığını hatırlamam. Ancak bu tip saç bakım kremleri, durulanmayan kremler, onarıcı ürünler gibi durulanmayan ürünler saçlarımı kötü yapıyordu. Yağ, ağırlaşma çabuk kirletme gibi şeylere yol açıyordu.

Bu ürünü alırken aslında bunlar aklıma gelmedi o an sadece " almalıyım, benim olmalı " diye düşünüyordum. Daha sonra bir banyo sonrası ıslak saçıma uyguladım, kesin pişman olacağım diye düşündüm ama inanın ki saçımda gram ağırlaşma, yağlanma yapmadı! Bu benim saçım için mucize demek.

İçindeki maddelere aşağıdaki fotoğraftan bakabilirsiniz. Ben çok memnun kaldım. Saçım kuru&yıpranmış olduğundan pembe suyu aldım. Boyalı ve yağlı saçlar içinde bulunmakta. Onlar sanırım mor ve sarıydı. Eğer saçınıza çok fazla fön-maşa-düzleştirme uyguluyorsanız denemelisiniz. Kokusu da ayrıca çok güzel ve kalıcı :)


Sevgiyle kalın...

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder