Lipglosslar?

Merhabalar,

Bugün sizlere "lipglosslar" hakkında düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.

Rimmel London'ın Apocalips rujlarını bütün bloglarda görmeye başladığımdan beri bu postu hazırlamak aklımdaydı ancak bir türlü vakit gelmiyordu.. 

Ben hiç bir zaman lipglossçu olmadım. Hatta şu anda bende 1 tane bile lipgloss yok! Onların o sıvı halleri, vıcıkvıcıklığı, yapışkanlığı ve ıslak görünümü benim hiç hoşuma gitmedi ve görüntülerini de hiç sevmiyorum. Ben sanırım mat ve hafif ıslak görünümlü ruj hastasıyım.

Elimde -bana göre hiç hoş durmayan ve ıslak değişik bir görüntü veren- Loreal'in şu aşağıda görmüş olduğunuz rujdan var. 


Şu rujdan bile gerçekten hiç haz etmiyorum. Sürünce dudaklarımda birikme, ıslaklık çok değişik bir görüntüye neden oluyor.

Kısacası ben lipgloss insanı hiç değilim!

Siz bu tip rujlar hakkında neler düşünüyorsunuz merak ediyorum gerçekten. Belki de bu hoşnutsuzluğumdan beni vazgeçirirsiniz.

Sevgiyle kalın...


Share this:

,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. nefret ediyorum :) o ıslak yapış his, görüntü ııh :))

    YanıtlaSil
  2. :))

    canım izleyici sayını çoğaltarak dah açok okuyucu sağlayabilirsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkür ediyorum. Bir şeyler yapmaya çalışıyorum işte:)

      Sil