cloud10beauty.com Alisverisi #11

Merhabalarr


Evet ben de cloud10beauty.com'dan riske girdim ve alisveris yaptim!

1 Nisan'da RT Firca seti ve Sleek siparisleri verdim. Tam 9 gun sonra yani bugun elime ulasti. Nasil guzeller anlatamam sizlere. Ozellikle Sleek Dudak Balmi! Kokusu, rengi durusu her seyiyle mukemmel.

RT'nin fircalarindan bahsetmiyorum bile, bu kadar mi yumusak olur ?!?

Diger urunleri kullandikca goruslerimi yazacagim ama ilk bakista hepsine hasta olduum:)


Urunlerin fiyatlarina gelirsek eger

RT Travel Kit - 24.99 €

Sleek Sparkle Eyeshadow Kit - 9.99 €
Sleek Blush - 5.99 €
Sleek Lip Conditioner - 5.99 €

Tabii bana geldigi icin kesinlikle kargo ulasacak diye bir kaide yok ancak benim paketim geldi ve cok mutluyum:)



Sevgiyle kalin....

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder