Konad: French Manikür Seti

Merhabalar,

Bugün size Konad French Manikür setimden bahsedeceğim. Dün işyerinden bir arkadaşım kendinde fazla olan bu seti bana verdi. 


Ben de durur muyum dün akşam hemen giriştim tırnaklarımı yapmaya. Ama tek başına yapmak zulüm resmen! Önce ojeyi metal plakalara koyacaksın sonra fazlasını sıvıyacaksın, sonra da onu ıstampaya alacaksın da tam tırnak uçlarına uygulayacasın! Gerçekten çok zor oluyor tek başına!
Ben de anneciğimden yardım istedm. O plakalara ojeyi koydu sıyırdı ben ıstampaya aldım ojeyi ve tırnağıma uyguladım. Her seferinde de plakada ki ve sıvama aletindeki ojeleri de temizlemek gerekiyor. Bunu da garip annem yaptı :) 

Sonuç olarak ortaya da böyle bir şey çıktı.


 Sık sık olmasa da arada yaparım çok eğlenceliymiş. Sizlere de eğer yanınızda yardım edecek biri olursa, tavsiye ediyorum.

Sevgiyle kalın...





Share this:

,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. evet tek başına yapmak hakikaten zor bunları.. benim de koca setim var ama elim gitmiyor yapmak için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla/kardeş, anne/eş bence kandırıp denemelisiniz :)

      Sil
    2. audrey bu konad büyük setlerinden almak istiyorum ama bulamıyorum sen nerden aldın??

      Sil
  2. yaaa çok beğendim,ben de istiyorum bundan,nerede satılıyor öğrenebilir misin?
    bu arada sana da çok yakışmış. Şuanda blogunu inceliyorum ve artık takipçinim,çok tatlı ve samimisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gittigidiyor'dan almış şimdi baktım ama aynısını bulamadım. Muadil olarak http://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/nail-art-tirnak-susleme-sanati-temel-set-81483768 bu var sadece ufak sanırım bu da.

      Yorumun için çok teşekkür ediyorum, gerçekten çok mutlu ettin beni...:)

      Sil