Essence: colour&go #115

Merhabalar,

Essence'in ojesini ilk defa deniyorum. Ben biraz oje konusunda Flormar'cıyım başka oje tanımam. Ama Essence'a bir şans vereyim dedim ve bu 115 numaraları nar çiçeği/kırmızı/turuncu karışımı rengi almaya karar verdim. İlk katta biraz tırnak belli oluyor ancak ikinci katta tam kapatıcılık sağlıyor. İki kat olmasına rağmen kuruması baya hızlı oldu.

Bu da tırnaklarımda duruşu;

İlk kat



Ve ikinci kat;


Siz Essence'ın ojelerini nasıl buluyorsunuz?

Sevgiyle kalın...

Share this:

CONVERSATION

2 yorum:

  1. essence ojeleri kesinlikle güzel ve kapatıcı, parlak ve kalıcı. ama bendeki nude rengi çok hızlı(birkaç ay içinde) sakızlaştı. attım.:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu ojemi kaybetmiştim, dün buldum :) 3 ay geçmiş üzerinden, bakmalıyım o zaman bende bir:/

      Sil