HMM#3 Açıklamaları

Merhabalar,

Bu hafta içinde kullandığım makyaj malzemelerine buradan ulaşabilirsiniz.

Şimdi gelelim ürünler hakkında ki yorumlarıma;


The Balm - Nude Tude: The Balm'ın farlarından sıkıldığımı farkettim. 3 paleti var elimde 3ü de aslında güzel ama hepsi biraz fazla tozutuyor açıkçası ve ben bundan çok bunaldım. Bu Nude Tude paleti bir nebze olsa da Meet Matt(e) paletinden daha az tozutuyor. Açık renkleri çok etkili değil pigmentasyon bakımından fakat koyu renkler iyi renk veriyor. Essence'ın far bazıyla da kuvvetlendirdim tabii ki. Ancak bir süre haftalık makyaj malzemelerim arasına almayacağım.

Sleek - Suede Allık: Biliyorsunuz ki Sleek'in farları çok tozutuyor öyle böyle değil, The Balm yanında halt etmiş cinsten :) Ancak Suede allığı resmen beni şok etti! Yapı bakımından biraz sert, fırçaya dokundurmayla gelmiyor. Fırçayı biraz bastırmak ve sürtmek gerekiyor. Ancak fırçaya gelen ürün öyle fazla oluyor ki, ama bu da hemen gözünüzü korkutmasın. Çok pigmentasyonlu olmadığı halde o kadar güzel ve doğal bir renk veriyor ki bence bayılacaksınız. Denemenizi tavsiye ediyorum. Bir daha alır mıyım? Evet alırım. Hatta yazdım bir kenara başka renklerini de mutlaka deneyeceğim.

Flormar: Supermatte #202: Huh! Tam istediğim gibi dudak rengimde. Kokusu o mükemmel bildiğimiz klasik ruj kokusu, yapısı yumuşacık ve kalıcı. Ben bu serinin bir kaç rengini daha alacağım sanırım:)

Rimmel London: Kate Moss #109: Biraz pembe alttonlu. Dudakta kendini aşırı belli ediyor. O nedenle az ve öz kullanılmalı bana göre çünkü çok canlı pembe/kırmızı/turuncu karışımı neonumsu bir renk :)

Kullandığım diğer ürünlerim hakkındaki yorumlarıma buradan ve şuradan ulaşabilirsiniz.

Sevgiyle kalın...


Share this:

, ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder