Fırça Temizliği

Merhabalar,

Bugün sonunda fırçalarımı yıkayabildim. Ben biraz pasaklıyım sanırım. İlk defa yıkadım fırçalarımı :/ Kendimden utanıyorum. Ancak şu an size de söylüyorum: her hafta sonu ne olursa olsun bundan sonra fırçalarımı yıkayacağım. 

En çok kullandığım fırçalarımı yıkadım. Aşağıdaki fotoğrafta solda gördüğünüz fırçayı dayanamayıp hemen yıkadığım için tek başına duruyor. Fotoğraflamak sonradan aklıma geldi de:)


Bu karışım londradabirtürkkızı'nın tarifi, en alta onun videosunu da ekleyeceğim.
Karışımın içinde aynı oranda zeytinyağ ve bulaşık deterjanı var.


Karışıma fırçayı batırıyoruz, sonra suyun altına tutup avucumuzun içinde iyice temizliyoruz. Sonra da durulayıp bir kenara bırakıyoruz.


Fırçaları bu şekilde yan ya da dik bir şekilde kurutmak kıl köklerine suyun gitmesine ve fırça yapışkanının bozulmasına yol açıyormuş. Bunun için "brush guard" adında koruyucu bir kap varmış, netten satın alınabiliyor. Ben almadım ve evden bir şey uydurmayı düşündüm. Derken bu viyol gözüme çarptı ve hemen "zihni sinir" tarafıma denk geldi :)

İlkini baya geniş kestim, sanki elimdeki badana fırçası :) Sonra küçülttüm delikleri..


Veee yıkadığım fırçalarımı bu viyole geçirdim. Bu şekilde de iki tarafını da bir şekilde sabitleyip kurumaya bıraktım. 


Ecotools, MAC, Flormar, Essence, The Balm ve bir adette markasını bilmediğim fırçamı yıkadım. Flormar resmen beni hayal kırıklığına uğrattı :( 3 adet kıl döküldü yıkarken :( 
Ama esas şoku Essence fırçalarında yaşadım, bir tane bile kıl dökmediler!! Gerçekten çok şaşırdım, kaliteliymiş sanırım, biraz daha ele hitap eden fırçalar yapsalar süper olacak.

Bakalım kuruduklarında nasıl olacaklar, onu da hemen yazacağım sizlere...

Bu da video;


Sevgiyle kalın...

Share this:

,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder