HMM#1 Açıklamaları

Merhabalar,


Geçen hafta aldığım karar doğrultusunda haftalık makyaj malzemeleri belirleyip tüm haftaiçi bu malzemeleri kullanmaya karar vermiştim. Geçen haftaki malzemelere buradan ulaşabilirsiniz.

Şimdi gelelim bu malzemeleri nasıl bulduğuma ve açıklamalarına..


The Balm - Balm Jovi : Tek far paleti olarak bunu kullandığım için tüm renklerini denedim yüzümde. Biraz tozutuyor açıkçası, altlara bulaşıyor ancak ben içindeki highlighter olan mary lou'ya bittim. Bundan sonra da haftalık makyaj malzemeleri listeme rahatlıkla girer!:)

Essece - My Base : Bunun pek bi faydasını görmedim, sırf bitirip Loreal'e geçmek için uğraşıyorum aslında. Bana pek yaramadı sanırım, ya da hiç bir özelliği yok. Anlayamadım :/

The Balm - Down Boy : Bu nasıl bir allıktır! Pigmentasyonu, kalıcılığı ve rengi çok güzel. Az sürünce hafif bir renk veriyor, güneşli günlerde ise çok sürdüğünde doğal duruyor. Kullanmanızı tavsiye ediyorum kısacası :)

Rimmel - Glam Eyes Maskara : İlk katta pek bir etkisi yok ancak 2. katta simsiyah ve dolgun görüntü veriyor. Benim kirpiklerim aslında normalden biraz daha uzun. Takma kirpiğe ihtiyaç duymuyorum ve tüm rimellerin aynı etkiyi yarattığını düşünüyorum.

Maybelline Pudra : Benim cildim baya kuru, anca kremlerle biraz normal bir cilde dönüşüyor. BB Cream sürdüğümde bazen parlaklık yaratıyor yüzümde onu gidermek için ve bir de bitirmek için kullanıyorum. Dibi gözüktüğünden midir nedendir bilmiyorum ama kokusu çok değişti. Bu haftadan sonra çöpü boylayacaktır diye düşünüyorum. Açıkçası ben Maybelline'nin pudrasını hiç beğenmedim!:/

Max Factor Kalem : Siyah göz kalemi kullanıyorum genelde ve Max Factor'un kalemi gerçekten çok yumuşak ve çok kalıcı. Tavsiye ederim. Ben misspera.com'dan aldım artık kargodan mıdır yoksa başka bir durum mu söz konusu bilmiyorum ama içi kırık çıktı. Kalemi açmak çok zor oluyor ve hemen kırılıyor. Aslında çok yumuşakta değil yani eriyecek şekilde bir yumuşaklığı yok. Kısa zaman da bitecektir bu gidişle..

Rimmel BB Cream : Daha önce Diedermine'nın BB Cream'ini kullanıyordum ama yüzümde pek hoş durmadığı için anneme verdim. Rimmel'in BB Cream'i ise çok fazla renk vermiyor aslında. sivilcelerimi kapatmıyor kısacası ama bir pürüzsüzlük olsun, biraz renk gelsin diye kullanıyorum. Sıcak hava da ise mükemmel oluyor :)

Loreal True Match Fondoten : Bu hafta bir kere kullandım ve gerçekten bayıldım. Yüzümde duruşu ve yapısı bakımıyla tam bir kapatıcılığa ve pürüzsüzleştiriciliğe sahip. Rengi biraz açık bana sanıyorum ama ben çillerimi de kapatmak istemiyorum. Bu nedenle fondotenler konusunda biraz umduğumu bulamıyorum. Ancak bu fondoten yüzümle tam uyum sağlıyor.

Maybellie Rujlar : Bu hafta 2 rengini kullandım. Biri bordo(590) diğeri ise pembe(175). Yumuşak ve en önemlisi kokuları çok batıcı değil. Çünkü ben kırmızı meyvelerin kendilerini hiç sevmiyorum. Bir de kokuları yok mu? Tam nefretlik! O yüzden kokusuz kırmızımsı renkleri bulmak çok zor. Bunlar ise tam benim kalemim!

Essence - The Balm Fırçalar : The Balm'ın fırçalarından sonra Essence'in fırçalarını açıkçası kullanmadım. Sadece allık-pudra ikilisinde etkin rol oynadılar. Çok yumuşaklar ve tüy dökmüyorlar ancak yine de bir The Balm değil! Far sürümünde hep The Balm'ı kullandım. Sürüşü ve karıştırması muhteşemdi. Farı eşit dağıttı ve fırça izi yapmadı. Tavsiye ediyorum :)

Sevgiyle kalın...

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder