NOTD #2

Merhabalar,

Bugün 23 Nisan neşe doluyor insan dedikten sonra yazıma başlıyorum :) 
Özel sektörde çalışıyor olmama rağmen bugün tatildi. Bende yüzümü dinlendirdim bakım yaptım bugün. 

Yarına da el/tırnak bakımı da yapayım dedim, hazır sürmüşken sizlere de göstermek istedim.

Bugün kullandığım oje "Alix Avien" 29 numara. Bunu ne zaman almışım inanın hiç hatırlamıyorum. (min. 1 seneden fazla oldu) Ancak oje hiç bozulmamış, ne yapış yapış olmuş ne koyulaşmış ne de kuruma süresi uzamış. İnanamadım yani 1 dakikada kurudu neredeyse.

Sürümü biraz kötü oldu çünkü evimde bir canavar var! Adı Fıstık! Bakmayın dişi ismi olduğunu o aslında bir erkek kedi :) Onunla ilgili ayrı bir post girmeyi düşünüyorum o yüzden kısa keseceğim. Tüyleri ve gelip elime yapışmasından dolayı biraz taşırdım, oysaki ben çok güzel oje sürerdim!

Neyse çok uzattım :) Sizi fotoğrafla baş başa bırakıp, çekiliyorum.



Sevgiyle kalın...

Share this:

, ,

CONVERSATION

1 yorum: