Maybelline Color Tattoo İncelemesi

Merhabalar,

Daha dün hiçbir şey almayacağım diyordum ama Maybelline'de indirim olduğunu duydum bir blogger arkadaşımdan. Ben de şöyle bir bakayım dedim bir de ne göreyim! "On and on Bronze" tek başına kalmış bana bakıyordu rafların ardından :( Hemen gidip onu aldım ve doğru kasaya yöneldim, ikinci defa düşünmedim bile.. Ürünü daha gözümde deneyemedim, yarın ki makyajımı bununla yapacağım ve hemen sizlere göstereceğim tabii ki:) 

Ürünü CosmoStor'dan 11.19TL'ye aldım. Umarım anlatılanlar kadar güzeldir :)

Ürün baya baya simli geldi bana, gözümde de öyle mi duracak yarın göreceğiz (:


İpeksi bir dokunuşu ve ipeksi bir görüntüsü var bence :)


İşte bu da swatch'ı. Akşam çektiğim için rengi biraz değişik çıkmış olabilir, gün ışığında bakmak lazım kendilerine :)


Sevgiyle kalın...


Share this:

,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder