Makyaj Dolabım Bölüm11: Maybelline



Merhabalar,

Geldik makyaj dolabım yazı dizisinin son bölümüne..
Ben alışmıştım iyice bu olaya, elimde tek tük farklı markaların ürünü var belki onları birleştirip yazarım. Çünkü hoşuma gitmişti bu olay..


Yazı dizimizi Maybelline ile noktalıyorum.

Hadi başlayalımm.


Gördüğünüz gibi Maybelline'in en çok rujlarını seviyorum. Çünkü şu kırmızı ambalajlı rujlarına hasta olduğumu söylemeliyim.

Elimde #175 #210 #535 #590  mevcut hepsinin yapısı çok yumuşak, kalıcılığı yüksek rujlar.

Şu pudra benim ilk pudram sanırım, ben daha önce pudra insanı değildim. Artık dibi göründüğünden mi ya da bayatladığından mı bilmem ama kokmaya başladı. Çöpü boyladı ancak ardından bir ağlamadığım kaldı...

Krem farlara bu Tattoo serisiyle başladım. Çok yumuşaklar bir kere yapı olarak, kullanışlılar ayrıca. Ve renk skalası da bence geniş. Gelmeyen renkler varmış Türkiye'ye ama bence bu renkler bile başlı başına olay. Elimde #05 #35 #40 mevcut. Bunları kullanarak yaptığım makyajları da blogta bulmanız mümkündür...

Kendimi çok garip hissettim dediğim gibi çok alışmıştım. Umarım bu yazı dizilerinde sizlere faydalı olabilmişimdir.

Önceki bölümler;




Sevgiyle kalın...



Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder