Makyaj Dolabım Bölüm5: Sleek

Merhabalar,

Makyaj dolabım adlı yazı dizime devam ediyorumm :) Her gün 10:30'da bir yazıyla karşınızda olacağım :)



Yazı dizimize bugün de Sleek ile devam ediyorum :)

Hadi başlayalımm.


Elimde Sleek'in 2 adet far paleti buluyor.

Sağdakini gittigidiyor'dan aldım. Kargoda gelirken en üstteki beyaz far sizlere ömür olmuş. Ben de onu direk çöpe döktüm, yoluma beyaz farsız devam ediyorum.

Bu palet i-divine BAD GIRL 596 paleti, içinde çok az parlaklık olan ama günlük kullanımda güzel olan bir palet. Tozutma mevcut ama bir Urban Decay değil tabii ki!


Diğer palet ise Sparkle i-divine paleti. Bunu cloud10beauty.com'dan satın aldım. Çok simli ve parlak olduğu için henüz günlük hayatımda kullanmadım. Gecelere saklıyorum bu paletimi :)

1 adette allığı bulunuyor elimde. Çok pigmenti değil maalesef, bir kaç kere sürmek gerekiyor. Tek katta hafif bir renk veriyor sadece. Nude makyajlarda işe yarıyor kendisi :)

En sona bıraktığım dudak balmı ise yeme de yanında yat cinsten :) Hindistan cevizi kokulu, yumuşacık, hafif renk veren çok tatlı bir lipbalm. 

Umarım faydalı olmuşumdur sizlere.

Önceki bölümler;




Sevgiyle kalın...



Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder