Makyaj Dolabım Bölüm1: The Balm

Merhabalar,

Bugünden itibaren yeni bir yazı dizisine başlıyorum, yazı dizisi dedim ama 6-7 günlük bir süreçte sizlere makyaj dolabımda bulunan ürünleri markasına göre ayırıp tanıtacağım.



İlk bölümü The Balm'a ayırdım. 

Hadi başlayalım :)



Elimde The Balm'ın 3 adet paleti var.

1- Nude Tude
2- Meet Matt(e)
3- Balm Jovi

Üçündede tozutma mevcut malesef :( Baz olarak Essence'i kullanıyorum ancak bugün ilk defa Matt(e) paletindeki far uçtu gitti gözümden:(

2 adet allık bulunuyor elimde.

1- Cabana Boy
2- Frat Boy

İkisininde kalıcılığı ve pigmentasyonu farlarına göre bence daha iyi!

3 adette fırçası buluyor.

2si far ve karıştırma bir diğeri fondoten fırçası. Aldığım günden beri başka fırça kullanmaz oldum.

Concealerını henüz açmadım ancak testerını denediğimde çok hoşuma gitmişti. Umarım gözlerimi de kapatabilir:/

Umarım bu yazı dizisini beğenirsiniz.

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , ,

CONVERSATION

11 yorum:

  1. The balm ürünlerini çok merak ediyorum ve en yakın zamanda bursaya da gratis açılsın diye dua ediyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Ben de senin için dua edeceğim :) Umarım en kısa zamanda Gratis açılır. :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi yan yana durunca daha bir iç açıcı olmuşlar :)
    http://ojebalonjoje.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. the balmla tanismak icin bende sabirsizim :))) bahama mama cok guzel bu tonlardaki alliklari cok begeniyorum ben pembe tonlarini kendime pek yakistirmiyorum :)) ayrica balm jovi paleti harika gozukuyor kullanmada yaninda yat gibisinden :D the balm ailesine mary lou manizer i da eklemelisin canim hernekadar balm jovi paletinde olsada :) kendi ambalajiyla ayri guzel durur ehh ehh icim gitti yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ben de Mary Lou'yu almıştım ancak Balm Jovi'nin içinde var diye gidip Frat Boy ile değiştirdim. Anneler günü indirimi olursa eğer kesinlikle alacağım! Ben Bahama Mama'yı kontür için kullanıyorum ama bir kere de allık olarak deneyeceğim, teşekkür ederim:)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  6. :))) bende sabirsizlaniyorum bu arada kontur icin bahama mama uygun mu? ben krem bronzer kullaniyorum konturlemek icin :)
    ( az onceki yorumumda yanlis yazmistim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence uygun ben yaptım, o şekilde kullanıyorum ama dediğim gibi en kısa zamanda allık olarak deneyeceğim:)

      Sil
  7. Off onların hepsini alıp kaçmak istiyorm :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar benim bebeklerim, vermem kimseyeeeeeeee:)

      Sil