Beni Yalnız Dışarı Çıkarmayın Alışverişi #14

Merhabalar!

Sözde yemek yemek için çıktım öğle tatilinde şirketten. Yemeğimi yedim bir güzel, bir de ne göreyim T-Shop ve Watsons:) Tabii bunlar Kadıköy'de farklı lokasyonlar ben şimdi burda vicdanımı rahatlatmak adına denk gelmişim gibi davranıyorum :)))

Gelelim ürünlere;

T-Shoptan;

Flormar SuperMatte 202 Ruj - 14.99TL
Flormar Ultra Gold Eyeliner - 6.99 TL

Watsons'tan;

Rimmel Londan - Kate 109 ve 105 - 12.99 TL
Loreal Göz Makyaj Temizleme Losyonu - 12.50 TL
T bölgesi ve çene için siyah nokta bandı - 5.99 TL
Maybelline Color Tattoo - 05 Eternal Gold -11 TL


Ürünler hakkında yorumlarımı ve kullanımımı haftalık makyaj malzemeleri postlarımda yazıyorum. O yüzden şu anda swatch ve yorum vermiyorum.

Haftanın makyaj malzemesi #1 için tık tık "1".
Haftanın makyaj malzemesi #2 için tık tık "2".

Haftanın makyaj malzemesi #1'in açıklamasına ise buradan ulaşabilirsiniz. :)

Sevgiyle kalın...

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder