Ürün İncelemesi#3 : Maybelline Gel Eyeliner


Merhabalar,


Hafta başında hazırladığım HMM4 bölümüne buradan ulaşabilirsiniz. HMM#4 içinde bulunan Rimmel London'ın eyelinerı gözlerimi yakmaya başladı. Daha önceden de olmuştu bu durum ancak bir kere daha olunca daha fazla kullanmamaya karar verdim. Yani 2 kullanımda rafa  kalktı. O nedenle satış bloğuma ekledim, ilgilenen olursa buradan ulaşabilirsiniz.

Şimdi gelelim öğle tatilinde Watsons'tan aldığım bu eyeliner'a. Gerçekten dokusu ve rengi beni çok etkiledi. Gözüm bugün biraz daha şiştiği için makyaj yapmama rağmen FOTD paylaşmayacağım, zaten şu anda gözümde Rimmel London var ve beni yaktı ilk başlarda, şu anda alıştım sanırım yanma söz konusu değil. Ancak bu haftaki makyaj malzemelerine girdiği için bu ürün, yarın ve diğer günler muhtemelen hep gözümde olacak. Duruşunu da o zaman görebilirsiniz.

Elimde denedim tabii ki, aşağıda onu da görebilirsiniz, sürüşü çok yumuşak. Bana biraz fırçasının ucu kalın geldi, onu da başka fırçayla halledebilirim yani, tek derdi bu olsun:)
Dediğim gibi, pigmentasyonu, sürüşü ve canlılığı benden geçer not aldı.
Kalıcılığı ve gözdeki duruşunu henüz bilmediğim için bir yorum yapamayacağım ancak şimdiden bu ürüne bayıldığımı söyleyebilirim.
Daha detaylı incelemesini HMM#4'ün açıklamalarında bulabilirsiniz.



Sevgiyle kalın...

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder