Ürün İncelemesi #1: MAC Frankly Scarlet Allık

Merhabalar tekrar ben!:)

Sizlere bugün aldığım yeni bebeğimden bahsedeceğim :)

Nasıl mutluyum bilemezsiniz, baş ucumdan ayırmıyorum yavruyu :)


Ürün 6 gr. Bana yapısı biraz kremsi geldi ama öyle creamy şeklinde değil de böyle daha sert ancak çokta toz yapıda değil. Biraz heyecanlıyım da saçmalarsam mazur görün beni:)


Burada sanki rengi biraz pembemsi çıkmış. Ancak göründüğü kadar pembe değil. Daha çok kırmızıya yakın bir pembe kendisi. Pigmentasyonu mükemmel. Benim ilk MAC allığım olduğu için sanırım yapısına ve pigmentasyonuna bayıldığımı rahatlıkla söyleyebilirim. Elimde bolca denedim ancak daha yüzüme uygulamadım. HMM#3'te makyaj çantamın demirbaşı olacağı şimdiden belli oldu. Bununla yaptığım makyajı da sizinle paylaşacağım zaten bilirsiniz yaaparım :)


Kısacası benden geçer not aldı. Bir daha MAC allık hemen alamam belki ancak mutlaka diğer renklerini de deneyeceğim. Azıcık daha uygun fiyatlı olsaydın ne olurdu be MAC'cim? He gülüm? Hani belki diyorum online alışverişe özel bir indirim yaparlar. Yoksa bu bir rüya mı?

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder