Gratis&Doctorson CO. Alisverisi #8

Merhabalar,

Bugünkü çılgınlığımı sizinle paylaşıyorum :)


Doctorson&CO.
- Kuru saçlar için bakım spreyi - 6 TL
- Kartvizitlik - 5 TL
- Makyaj Çantası - 10 TL



Essence
- Tırnak Çıkarması - 5 TL
- Blush Brush - 10 TL
- Krem Allık - 15 TL
- Göz Altı Kapatıcı - 10 TL
- Ojeler 2.50 TL (Hediye)



The Balm
- Down Boy Allık - 27 TL
- Pointer Brush - 25 TL
- İkili Far Fırçası - 24 TL

The Balm'ın allığını denemek istiyordum, bu sefer almaya karar verdim. Pigmentleri yüksekmiş bakalım ben beğenecek miyim?
Daha önce krem allık - far gibi ürünler kullanmadım ama Essence'da 2 ürüne oje hediyesi olduğu için denemeye karar verdim. Çok tatlı şeftali tonu, yaza uygun sanırım :)

Sevgiyle kalın...

Share this:

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Bu doctorson şirinevlere açılmış nasıl biyer sence ben beğenmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açılışa özel indirim vardı, hala devam ediyor yani :) Essence var en azından:)Maybelline vitrini boş ancak yüz ürünleri baya çeşitli.

      Sil