HMM #2 Açıklamaları

Merhabalar,

Aldığım ürünleri bitirmek amacıyla bir plan yapmıştım kendi çapımda. Her hafta makyaj malzemeleri belirleyip bu malzemeleri hafta içi kullanacağım. Geçen haftanın malzemelerine buradan ulaşabilirsiniz. Şimdi gelelim hafta içi kullandığım ürünler hakkındaki görüşlerime.



The Balm - Meet Matt(e): Çok fazla tozutuyor ve pigmentasyonunu hiç beğenmedim bu paletin. İçinde ki en açık renk hiç renk vermiyor neredeyse. Bol bol uygulamama rağmen %10'luk bir değişim yarattığını söyleyebilirim ancak. Tüm renkleri kullandım paletteki. Koyu renklerin pigmentasyonu iyi ancak açık renkler için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Bir daha haftanın makyaj malzemeleri içine girmez bu ürün. Onun yerine haftasonu makyajımda arada sırada kullanırım. Kısacası The Balm'dan beklemeyeceğim türden olmuş:/

The Balm - Frat Boy:  Pigmentasyonu, kalıcılığı süper ötesi. Cabana Boy'u kullanıyordum bunu yeni aldım ancak beni yanıltmadı ve rengine kalıcılığına hayran kaldım. Her türlü kullanırım ben bu allığı. Tavsiye ederim yani sizlerede.

Rimmel - BB Cream: Bu BB Cream'i ben sevmedim, diğer yazılarımdan da biliyorsunuzdur. Bitmesi için kullanıyorum. Hakkında daha fazla yorum yapamayacağım.

Loreal - True Match Pudra C3: Tozutma mevcut maalesef. Ama BB cream'in kalıcılığını artırdığını ve sabitlediğini düşünüyorum.

Essence - My Base: Bu kadar boş ürün olamaz. Ne bereketli ürünmüş yahu bitmedi gitti.

Essence - Concealer 01: Göz altımda değil de elimde denediğim için biraz açık gelen ancak yine de iş gören bir ürün. Tam uygununu alırsanız eğer kullanmaktan çekinmeyin :)

Flormar - Pretty Ruj P304: Turuncu alttonulu insanı hasta/yaşlı gösteren bir ruj. Hafif sürüncede ruj yokmuş edası veriyor. Kullanımını çözemedim ben sanırım.

Rimmel - Glam Eyes Maskara: Bu rimeli de ben tek katta bırakıyordum, meğerse 2. katta veriyormuş ne veriyorsa. Şu anda kendisine hastayım. 2. katta takma kirpik etkisi yaratıyor. Kullanmaya kıyamıyorum desem yeridir. Elimdeki rimeller bitince yenisi kesinlikle alınır!

Essence - Eyeshadow Base: Göz kapağıma bir miktar koyup kapağını kapatana kadar geçen 5sn süresinde göz kapaklarımı feci yakıyor. Nedenini anlayamadım ancak onun dışında hafif renk vermesi ve The Balm'ın kalıcılığını artırması benden geçer not aldırdı bu ürüne. Bittiğinde -ki biter mi emin değilim. Essence'ın ürünleri pek bereketli!- The Balm'ın Eyelid'ini deneyeceğim.

Rimmel - Kate Moss #112: Maalesef ki o kırmızı meyve kokusu bu rujda mevcut. Ancak o matlığı, o bordo rengi o duruşu, o kadifemsi yapısı benim çok hoşuma gidiyor. Ben beğeniyorum kısacası :)

Max Factor - Siyah Göz Kalemi: Bayat mıdır, kargo da mı kırıldı anlamıyorum 2 haftadır kullanıyorum yarısına geldim. Açtıkça kırılıyor açtıkça kırılıyor. Neyse bitsin de diğerlerine geçeyim diye kullanıyorum. Göz altlarında üzerinden far ile de geçseniz akma yapıyor maalesef.

Essence/The Balm Fırçalar: Heeeeeep kullanırım, hiç bıkmadan kullanırım. Real Techniques fırçalarımı daha bunlar yüzünden açmadım. Bakalım ne zaman kıyıp kullanmaya başlayacağım..

Sevgiyle kalın...


Share this:

, ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Eco tools fırçaları denedin mi onlar kadar beğendiğim fırça yok bu arada the balm far paletinin değerini bil hayalimdeki palet o :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu paleti tavsiye etmiyorum ben, pigmentasyonu biraz kötü ve çok tozutuyor:( Eco Tools fırça olarak 3 adet var, yakın zamanda Görkem'in tavsiyesiyle bir tane de kapatıcı fırçasını alacağım :)

      Sil
  2. bende eco tools avon falan fırçalar var, real teknik ve essence inkileri sence yine de almalı mıyım? daha mı iyiler? ya da, başka önerebileceğin fırçalar var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence,'ın fırçalarını önermem, eğer almayı düşünüyorsan Real Technique'nin bir kaç fırçasını önerebilirim hepsi de çok güzel değil. Gerçi elimde 5 fırçası var ama hepsi de aynı kalitede değil... İstersen yazarım sana**

      Sil