FOTD #3

Merhabalar,

Bir günün makyajı ile daha karşınızdayım :)

Yine makyajımı şirkette yaptım, bugün patronlardan kimse yok ve aslında çok yoğunum ama kendime biraz vakit yarattım ve ta taaa karşınızdayım...

Umarım beğenirsiniz.


Göz için kullandığım farlar; The Balm - Meet Matt(e) paletinden..

Öncelikle "Matt Smith"i bütün göz kapağıma uyguladım. Ardından "Matt Patel"i göz çukuruma kadar hafifçe sürdüm. Ve dış taraftan V şeklinde "Matt McDonald"ı uyguladım. 

Kaş doldurmak için de favorim " Matt Gallagher" :)

Bu palet biraz tozutuyor ve göz pınarlarına uygulanacak açıklıkta bir far bulunmuyor. Yine de göz pınarlarıma ve burun üzerine - aydınlatmak istediğim yerlere- biraz "Matt Smith" uyguladım.

Ve bunlarda makyajımın fotoğrafları :/ Yine kararsız kaldım ama karşınızdayım...





Sevgiyle kalın...

Share this:

,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder