Makyaj Dolabım Bölüm8: Flormar

Merhabalar,


Makyaj dolabım adlı yazı dizime devam ediyorumm :) 
Her gün 10:30'da bir yazıyla karşınızda olacağım :)



Yazı dizimize bugün de Flormar ile devam ediyorum :)

Hadi başlayalımm.


Flormar ve Avon benim ilk makyaja başladığımdan beri kullandığım makyaj markasıdır.

İlk makyaj manyaklığımı ise Flormar ile atmıştım. Burada görünenlerin yarısından fazlasını ise tek seferde aldım:/ Biraz kazık şekli oldu ama pişman mıyım? Hayır!:)

Gelelim ürünlere,

Bronzer, allık, aydınlatıcı ve kaş farını çok sık kullandım bloğa başlamadan önce. Ancak şimdi diğer ürünlerimden dolayı bir kenarda bekliyorlar boyunları büyük. Hepsinden de memnunum ayrıca tavsiye listeme girebilirler.

Pudrası sanki biraz koyu geldi bana, mağaza da o ışıkların altında bakıldığında oluyor ama dışarı çıkınca suratımın rengi kopkoyu oluyor. Fondoteni hatta değiştirmiştim sonrada. 6 numarasını uygun görmüşlerdi bana ama suratımla boynum arasındaki farkı görmeniz lazımdı. Gidip hemen 5 numarasıyla değiştirdim ama hala koyu geliyor gibi :/ Ben bu fondoten olayından çok çektim gerçekten.

Göz kalemlerini ve fırçasını ise doya doya kullanıyorum çok memnunum.

Concealer'ını ise ilk başlarda çok kullandım ancak asansörlü yapısı ya çok ürün gelmesine neden oluyor ya da hiç ürün gelmiyor. Onu da bir kenara attım:/ Essence'den sonra onu kullansam iyi olacak:/

Ürünleri bitiremiyorum ve hala almaya devam ediyorum! Bugünden sonra Anneler Günü'ne kadar hiç kozmetik almayacağım. Eğer beklenen Anneler Günü indirimi de gerçekleşmezse eğer kendime yeni bir tarih belirleyeceğim ve ürün almayacağım. Bunu da sizlerle paylaştım ki ürün alırsam eğer bana bu lafımı yedirin istiyorum. Yoksa battım annem, maaşı aylardır kozmetiğe yatırıyorum. Aç gezmem yakındır:(

Merak ettiğiniz bir konu olursa Flormar konusunda kendimi uzman görüyorum, yardımcı olmaya çalışırım.

Umarım faydalı olabilmişimdir.

Önceki bölümler;




Sevgiyle kalın...



Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder