Inglot Türkiye Pazarından Çekiliyor mu?

Merhabalar,

İş yerimde benim gibi - aslında ben ona uydum! - biri daha var. Kendisi yıllarını kozmetiğe adamış biridir. Boyner'in Inglot markasını Türkiye'ye getirdiğini hepimiz biliyoruz. Ancak kendisi dün Inglot'un Türkiye'den çekileceğini, ileri de başka bir aracı firma ile getirileceğini söyledi. Bu konuyla ilgili bir bilginiz varsa eğer sizin de yorum bırakırsanız sevinirim..

Aslında bunda ki amacım, çekileceği için Inglot'ta indirim olup olmayacağı.. Ben pek büyük mağazacılık kavramını sevemedim. Hayatımda toplamda 3-4 kere gitmişimdir Boyner, YKM tarzı yerlere.

Eğer indirime gitmişlerse bir uğramak lazım, ne dersiniz?

Sevgiyle kalın...

Share this:

,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Inglot indirimi şuan halen devam ediyor mu bilmiyorum,fakat bir ay önce bir mağazasına uğramıştım,pek birşey kalmamıştı.çok güzel ürünleri süper indirimli fiyata alan birsürü kişi var.maaalesef bende yararlanamadım.
    bloğun hayırlı olsun,bloğuma beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil