Gratis Alışverişi #13

Merhabalar

İstanbul-Kadıköy Marmara Üniversiti'ne yeni açılan Gratis'e uğramadan olmazdı.. Açılışa özel The Balm'lar da %30 indirimi görünce dayanamadım resmen :( Bu sefer biraz abarttım biliyorum, bir yanım çok pişman bir yanım mutluluktan uçuyor.

Uzunca bir süre böyle yüklü alışverişe dur demem gerekiyor ama kendime söz geçiremiyorum :(

Ama bu son, Mayıs'a kadar bir daha kozmetik almayacağım!


Ürün fiyatlarına gelirsek;

Far Fırçası - 18.75 TL
Concealer - 15.00 TL
Matt(e) - 36.75 TL
Highlighter- 30.00 TL
Bahanna Mama - 15.75 TL
Nude Tude - 33.75 TL
Göz Jel Bandı - 3.00 TL

Sevgiyle kalın...

Share this:

CONVERSATION

4 yorum:

  1. çok güzel alışveriş olmuş.. balmın yeni mat paleti değil ama bu aldığın o ne kadardı indirimde??

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullanın aldıklarınızı :) benim yaşadığım şehirde gratis olmadığı için mahrum kalıyorum the balm lardan ve böyle bloglarda okudukça içim gidiyo :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda yardımcı olabilmeyi çok isterdim :( Gerçekten çok kötü mesela benim yakınımda Rossmann yok, ne demek istediğini anlıyorum :(

      Sil