Makyaj Dolabım Bölüm10: Physicians Formula


Merhabalar,


Makyaj dolabım adlı yazı dizime devam ediyorumm :) 
Her gün 10:30'da bir yazıyla karşınızda olacağım :)


Yazı dizimize bugün de Physicians Formula ile devam ediyorum :)

Hadi başlayalımm.


Kabuki fırçasına ölüp bitip ağlayarak almıştım. O kadar yumuşak o kadar güzel ki sadece bir kere denemek için kullandım ancak kıyamıyorum kullanmaya. O yumuşaklığı, mükemmelliği gidecekmiş gibi geliyor. Aynı şeyi RT fırçalarında da yaşıyorum. Kıyamıyorum kullanmaya :(

Far paleti ise bence hüsran. Çok tozutuyor ve pigmentasyonu çok kötü. Ancak küçük. Bence çabuk biter. Haftaya bunu kullanayım da tam yorumlarımı yazayım. Bir kere deneyip beğenmediğim için elim gitmiyor açıkçası.

Göz altı kapatıcısı ve morluk önleyicisi ise orta segmentte. Önce sıvı olan morluk kapatıcısını koyup üstündeki rulomsu şeyle yedirip sonra kapatıcıyı uyguluyorsun. Tek renkli olması kötü olmuş bence bembeyaz çıkarıyor insanın gözünü. 4-5 kere kullandım pek beğenmedim...

Önceki bölümler;




Sevgiyle kalın...




Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder