Ürün İncelemesi#21: Alix Avien VolumPlus

Merhaba,

Bugün sizlere YouTube'da Gizem İlktan'ın videolarında bahsettiği, kirpikleri açan bu son dokunuş rimelinden bahsedeceğim.

Normalde kullandığımız rimelimizi sürdükten sonra bununla geçiyoruz. Gerçekten kirpikleri ayırıyor ve uzatıyor.


Fırça yapısı ise bu şekilde, kıllarının arası ayrık. Çok fazla ürün alarak boca etmiyor kirpiklerinize. Ben çok beğendim. Tam istediğim gibi yapıyor kirpiklerimi, çünkü benim kirpiklerimin neredeyse hepsi farklı şekillerde. Birazı kıvırcık, birazı uzun, birazı dümdüz birazı ise kısa. Bu sanki eşitliyor benimkileri:)


Aranızda bu ürünü kullanıp memnun kalan var mı?

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , ,

CONVERSATION

7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu tek olarak mı sürüyorsun yoksa rimelin üstüne son kat olarak mı? Kesinlikle deneyeceğim Sexy Black'i de:)

      Sil
    2. yanlışlıkla yorumumu silmişim.Onu tek olarak kullanıyorum ben canım :)zaten o baya etkiyor kirpiklere.başka bir şeye ihtiyaç duyacağını hiç zannetmiyorum :D

      Sil
  2. Benim kullandığım bi ürün aslında ilk başta hoşuma gitmişti ama rimel cok çabuk kuruma yapıyor o yüzden pek memnun kalmadım taze bloguma beklerim sizleri hoopbidunya.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bende indirinde almistim ama hala acamadim elimdekiler bitsin diye bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. ben de aynı serinin, yani aynı seri mi emin değilim ama aynı ambalajlı olanın su yeşilini kullanmıştım güzel renk veriyordu ve ayırıyordu.. ama evet, biraz çabuk kurudu,ben de nasıl olsa açılma tarihinden altı ay sonra kurudu tam kullanma sınırında deyip, attım, bi yerde sağlıklı bir durum da yani.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz benimki kurumu yapmadı ama yaklaşık 1 aydır kullanmıyorum:) Hemen bakmalıyımm :)

      Sil